دانلود کتاب 400نکته طبقه بندی شده در شبکه

همانطوری که به خوبی میدانید شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده‌تر می شوند. از این‌رو علاقنه مندان و مشتاقان بسیاری هستیند که به دنبال فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند. دوره + Network که از طرف سازمان CompTIA برای آموزش کاربران انتشار شده است، با آموزش جامع مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را جهت فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده سازی می کند.


با توجه به بلند بودن دوره های پیشرفته و فرصت اندک جهت مرور دوره های ابتدایی، اکثر دانشجویان مفاهیم اولیه دوره + Network را که بیشتر به صورت تئوری هستند را فراموش می کنند. این موضوع باعث تصمیم گیری نویسنده این کتاب مبنی بر تهیه مجموعه نکات کلیدی و مهم دوره + Network گردیده است. مجموعه نکات حاضر از درون شش کتاب معتبر که در آخر کتاب ذکر شده است, گرد آوری و سپس طبقه بندی گردیده است.

  در هر مبحث سعی شده است که نکات خلاصه و مفید باشند، به جز مبحث OSI Layers که با توجه به اهمیت آن نکات به طور تفصیلی مرور شده است. مجموعه فوق نه تنها برای دانشجویان دوره های پیشرفته تر بلکه‌ برای دانشجویان فعلی دوره + Network و دانشجویان دانشگاهی نیز می توانید بسیار مفید باشد. همچنین متخصصان شبکه با بهره گیری از مدرک دوره + Network ، به خوبی می توانند در نصب, پیکربندی, مدیریت, نگهداری و اشکال زدایی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری در سطح بین الملی از این مدرک بهره‌مند شوند. لینک دانلود کتاب آموزش دوره + Network به صورت رایگان از وبسایت دنا دانلود در ادامه مطلب فراهم می باشد.


دانلود با لینک مستقیم با حجم :  2.52 MB


رمز: www.denadownload.com



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد