آموزش تایپ ده انگشتی در سایت Typing.com

دوستان می توانند برای یادگیری تایپ ده انگشتی در سایت Typing.com  ویدیو زیر را مشاهده نمایند و یا با راست کلیک بر روی آن و انتخاب save link as یا save target as آن را دانلود کنند

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را هم مشاهده فرمایید.





عیب یابی سیستم در کسری از دقیقه

 


 

ممکن است یک یا چندین بار با مشکل عدم بوت شدن رایانه رو به رو شده باشید. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. . بوت نشدن هم می‌تواند شامل روشن نشدن سیستم و هم روشن شدن و تصویر ندادن آن باشد. بوت نشدن سیستم، دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که یافتن دلیل آن به رفع مشکل کمک بسزایی خواهد کرد. اگر برای نخستین بار است که سیستم جدیدتان را خودتان اسمبل می کنید ممکن است با این مشکل دست و پنجه نرم کنید. در خودآموز تصمیم داریم شما را در یافتن هر چه سریع تر این اشکالات کمک کنیم.

ادامه مطلب ...

مادربرد ASUS Z97 Deluxe



  شرکت ایسوس طی چند سال اخیر ثابت کرده که به خصوص در صنعت ساخت مادربرد همیشه یک قدم جلوتر از سایر رقبا بوده است. این کمپانی که همواره با ابداع و معرفی تکنولوژی های جدید و بسیار کارآمد سایر رقبا را نیز وادار به نمونه برداری های مشابه از محصولات خود کرده است در سری مادربرد های مبتنی بر چیپست های سری 9 کمپانی اینتل ( Z97 / H97 ) غوغا کرده است!

استفاده از قطعات فوق العاده باکیفیت و مدرن ، تعبیه پورت ها و گذرگاه های مدرن و پرسرعت همانند M.2 و SATA Express با سرعت 10Gb/s، بازبینی کامل محیط گرافیکی UEFI Bios ، بروزرسانی ، بهینه سازی و افزایش قابلیت های نرم افزار AI Suite 3.0 برای کنترل، مدیریت مصرف انرژی و مانیتورینگ بخش های مختلف مادربرد، تعبیه تکنولوژی های ارتباط بی سیم همانند Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac ، Bluetooth V4.0 ، NFC و حتی شارژر بی سیم، سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت Crystal Sound 2 و ..... تنها بخشی از دنیای عظیم تکنولوژی های جدید و در بعضی موارد منحصر به فرد مادربرد های جدید کمپانی ASUS محسوب می شوند.

ادامه مطلب ...