آموزش نصب ویندوز از روی فلش همراه با نرم افزار

امروز این پست جدید وب سایت دنا دانلود را اختصاص دادیم به آموزش تبدیل فلش به درایو راه انداز ویندوز  که البته همراه با نرم افزار مربوطه نیز می باشد . شاید در ابتدا فکر کنید که با کار سختی روبرو هستید ولی با کمی دقت و تامل خواهید دانست که یکی از آسان ترین و جالب ترین آموزش ها در زمینه ویندوز می باشد . بعد از فرا گیری این آموزش شما قادر خواهید بود تا ویندوز های مختلف مانند XP,ویندز ۸ /۷ و… را از روی فلش درایو و بدون استفاده از دیسک راه اندازی و نصب نمایید  . از مزایای مهم این روش سرعت بالای نصب می باشد.

برای شروع فلش خود را به دستگاه متصل کنید و سپس در Run ویندوز دستور CMD.EXE را تایپ و کلید اینتر را بزنید.


   ادامه مطلب ...

دانلود کتاب 400نکته طبقه بندی شده در شبکه

همانطوری که به خوبی میدانید شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده‌تر می شوند. از این‌رو علاقنه مندان و مشتاقان بسیاری هستیند که به دنبال فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند. دوره + Network که از طرف سازمان CompTIA برای آموزش کاربران انتشار شده است، با آموزش جامع مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را جهت فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده سازی می کند.


با توجه به بلند بودن دوره های پیشرفته و فرصت اندک جهت مرور دوره های ابتدایی، اکثر دانشجویان مفاهیم اولیه دوره + Network را که بیشتر به صورت تئوری هستند را فراموش می کنند. این موضوع باعث تصمیم گیری نویسنده این کتاب مبنی بر تهیه مجموعه نکات کلیدی و مهم دوره + Network گردیده است. مجموعه نکات حاضر از درون شش کتاب معتبر که در آخر کتاب ذکر شده است, گرد آوری و سپس طبقه بندی گردیده است.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار TeamViewer 8.0.16447 دسترسی از راه دور


دانلود نرم افزار TeamViewer 8.0.16447 دسترسی از راه دور



Team

با نرم افزار Team Viewer می توان با استفاده از شبکه جهانی اینترنت به کامپیوتر های Client اتصال برقرار کرد و به راحتی یک ارتباط دسترسی از راه دور برقرار کرد و کنترل کامپیوتر از راه دور را در دست گرفت . از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان چت بلادرنگ, کشیدن و رهاکردن فایل ها بین دو کامپیوتر, پشتیبانی از Multi-Monitor اشاره کرد . این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و بدون هیچ گونه محدودیتی میتوان از ان استفاده کرد و قابل نصب بر روی تمام نسخه های ویندوز نیز می باشد.

توضیحات بیشتر:
 TeamViewer ظاهری بسیار ساده و راحت دارد.
زمانی که شما به کامپیوتر طرف مقابلتان متصل هستید ، به راحتی می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید کنترل کامپیوتر او را در دست بگیرید و desktop  او را ببینید.
توسط TeamViewer شما قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های مورد نظر را براحتی از یک سیستم به سیستم دیگر کپی کنید .
این نرم افزار option های زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان از طریق آن ، نرم افزار را دقیقا مطابق با خواسته خود خصوصی سازی کرد.
مثلا شما می توانید تعیین کنید که تصویر کامپیوتر طرف مقابل را با چه کیفیتی دریافت کنید ، این امر برای کاربران با سرعت اینترنت پایین بسیار کارا می باشد .