رولتاپ جایگزین لپ تاپ

 

طراحی و تولید لپ تاپ ها تحولی عظیم در عرصه کامپیوتر به حساب می آمد، اکنون می توان نظاره گر نصل جدید کامپیوترهای قابل حمل باشیم. رولتاپ نامی است که طراحان برای این کامپیوتر قابل حمل انتخاب کرده اند. توضیحات تکمیلی در بخش ادامه مطلب درج شده است.

رولتاپ جایگزین لپ تاپ

ادامه مطلب ...

پختن غذا با لپ تاپ

  دستگاهی که در زیر مشاهده می کنید از ادغام لپ تاپ با اجاق گاز بوجود آمده است. به جرات می توان گفت که این طرح یکی از ایده های نوین در زمینه آشپزخانه های الکترونیکی می باشد برای مطالعه قابلیت های این لپ تاپ و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع نمایید.

لپ تاپ


ادامه مطلب ...

معرفی و اموزش نرم افزار اسکایپ


 نرم افزاری است که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری را با دوستانتان از طریق اینترنت فراهم می کند. برای ارتباط با یکدیگر باید هم شما و هم دوستتان این برنامه را بر روی دستگاهتان نصب داشته باشند. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا و تصویر برخوردار می باشد و مانند دیگر برنامه های مشابه نظیر یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط دچار قطعی و یا نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

علاقه مندان می توانند فایل pdf اموزش اسکایپ را از طریق لینک زیر دانلود کنند.

لینک دانلود نرم افزار درداخل فایل اموزش می باشد.


دانلود با لینک مستقیم



Transformer Book V از ایسوس با ویژگی‌های فوق‌العاده معرفی شد

 

در نمایشگاه کامپیوتکس در تاییپی، ایسوس غولی با نام Transformer Book V را به دنیا معرفی کرده است. این دستگاه یک لپ‌تاپ 12.5 اینچی بوده که به عنوان لپ‌تاپ/تبلت ویندوزی (8.1) استفاده می‌شود. در درون این غول زیبارو یک پردازنده Intel Core، یک رم قدرتمند 4 گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی تعبیه شده است.

زمانی که تلفن در جایگاه خود قرار می‌گیرد، این تبلت اندرویدی می‌شود . این تلفن دارای یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی نیز برای این تلفن در نظر گرفته شده‌اند. باتری 2500 میلی آمپری و اندروید کیت‌کت نیز از دیگر مشخصات این اسمارتفون هستد. چیپ 4 هسته‌ای و 64 بیتی Moorefield Atom با پشتیبانی از LTE نیز منبع قدرت این هوشمند است.


ادامه مطلب ...

تولید فلش‌های سه بعدی سامسونگ در چین



 به گزارش دریچه خبر، سامسونگ الکترونیک با راه‌اندازی این خط تولید، توانسته در رقابتی که امروزه بر سر فشردن اطلاعات هر چه بیشتر در یک حافظه‌ی فلش وجود دارد، پیشگام باشد.
حافظه‌های سه بعدی دارای 32 لایه هستند و هر تراشه‌ی آن‌ها ظرفیتی معادل 128 گیگا بایت دارد. به گفته‌ی «جونگ هیوک چوی» مدیر بخش تکنولوژی و حافظه‌های فلش کمپانی سامسونگ، این محصول حاصل سال‌ها تلاش متخصصان برای حرکت فراتر از روش‌های متعارف است و نوآوری‌هایی را به ‌منظور غلبه بر محدودیت‌های این عرصه معرفی می‌‌کند.
از ویژگی‌های شاخص این حافظه‌های سه بعدی، قابلیت حفاظت از اطلاعات تا پنج برابر بیشتر در مقایسه با نسل قبلی یعنی حافظه‌های 2 بعدی (2D-NAND) است. همچنین در این نوع فلش، سرعت ثبت اطلاعات و بازیابی آن دو برابر افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های مهم حافظه‌های سه بعدی ((3D V-NAND می‌توان به بهبود 40 درصدی عملکرد مصرف انرژی و عمر باتری اشاره کرد.
خط تولید حافظه سه بعدی در مجتمع صنعتی با مساحت کل 230 هزار متر مربع در یک زمین 14/1 میلیون مترمربعی در شهر «ژیان» چین که نقطه‌ شروع جاده‌ی ابریشم است، قرار دارد و ساخت آن 20 ماه به طول انجامیده است. حدود 50 درصد فلش‌‌های جهانی ناند در پایگاه‌های تولیدی و توسط تعداد زیادی از کمپانی‌های IT در این مجتمع صنعتی تولید می‌شود.
سامسونگ تصمیم دارد که تا آخر امسال مجتمع صنعتی مذکور را که شامل تکنولوژی مونتاژ و خط آزمایش نیز هست، تکمیل کند.
سفیر کره در مراسمی با حضور مدیر‌کل سامسونگ دکتر او هیون، تعداد زیادی از مقامات بلند پایه‌ی دولتی چین ابراز امیدواری کرده است که این مجتمع صنعتی جدید که حاصل روابط دوستانه با چین است بتواند به عنوان نقطه‌ی عطف فعالیت‌های انجام شده در جاده‌ی ابریشم در قرن 21 تبدیل شود.

چرا کامپیوترتون هنگ میکنه؟


 ترفند ویندوز, رجیستری ویندوز

صفحات آبی، مشکلات هنگام بوت و فریز شدن برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود و تنها راه خلاصی از آنها نیز راه‌اندازی مجدد رایانه است. همان‌طور که می‌دانید راه‌اندازی دوباره رایانه در این شرایط نیز مشکلات مربوط به خودش را دارد که برخی آنها عبارت است از: ذخیره نشدن و ناتمام ماندن کارهای در حال انجام و به‌هم ریختگی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارد‌دیسک. 


ادامه مطلب ...