برای طراحی یک سایت از چه روشی استفاده می شود؟

برای طراحی یک سایت از چه روشی استفاده می شود؟

dynamic-website


طراحی شامل خلاقیت ، تجسم و مهارت های ذاتی می باشد . وب سایتی که به نحو صحیح و اصولی طراحی شده است می تواند تبدیل به ابزاری موثر درجهت موفقیت بازاریابی اینترنتی  شما شود .  وب سایت جذاب هوایتی خاص به حرفۀ شما می دهد و شما را از دیگر رقبا متمایز می کند. شما با افرادی که در تماس هستید شناخته می شود و همچینین از طریق وب سایت با مردم در تماس قرار می گیرید.

 

 


صفحات وب طراحی شده از HTML ، CSS ، عکس و دیگر رسانه ها استفاده می کنند. طراحی وب سایت در واقع طراحی چندین صفحه است که در مجموع یک وب سایت را می سازند.  خدمات طراحی سایت شامل خدمات متفاوتی است . طراحی وب از به صورت گسترده  به دو دسته تقسیم می شود.


طراحی سایت استاتیک


وب سایت استاتیک نقطه شروع بسیار خوبی است اگر شما قصد دارید اطلاعات مختصری از واحد تجاریتان در وب قرار دهید. وب سایت استاتیک ساده ترین روش نمایش محصولات و خدمات شما به  صورت آنلاین می باشد. وب سایت استاتیک کارآمد تصویری جامع از کسب و کار شما ارائه می دهد. این روش ساده ترین نوع وب سایت است هرچند که برای ایجاد تغییرات در وب سایت نیاز به دانش برنامه نویسی دارد. وب سایت استاتیک مقرون به صرفه ترین نوع وب سایت موجود است.  طراحی سایت استاتیک نیازمنده مهارت برنامه نویسی و تجسم دارد. در این نوع از وب سایت ، متون و تصاویر باید بسیار تاثیر گذار باشند تا در نظر بازدیدکننده جذاب به نظر برسد. همچنین محتوای سایت تنها توسط مجری سایت قابل تغییر است . وب سایت استاتیک همانند یک بروشور یا کاتالوگ آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً برای ارائه اطلاعات شرکت ها ، توضحاتی برای محصولات یا خدمات و همچنین اطلاعات تماس ، استفاده می شود.

طراحی سایت دینامیک


با پیشرفت تکنولوژی در چندین سال اخیر روش ارتباطات دست خوش تغییرات بسیاری شده است . امروزه مشتریان انتظارات بیشتری از اینترنت دارد که در نتیجه منجر به تغییر الگوی شرکت ها ازوب سایت استاتیک به وب سایت دینامیک شده است .  وب سایت دینامیک همان گونه که از اسم آن مشخص است دارای ویژگیها و اشکال گوناگونی است که به طور مداوم قابل برروز رسانی می باشد. وب سایت دینامیک در هر بار بازدید تجربه جدیدی را برای بازدیدکننده فراهم می کند. امروزه شرکت ها وب سایت دینامیک ایجاد می کنند چرا که تعاملی ترند و در لحظه چشم نوازتر. این گونه وب سایت ها کنجکاوی و علاقه مشتریان را نسبت به وب سایت تحریک می کنند. برعکس طراحی سایت استاتیک ، وب سایت دینامیک می تواند تنها یک صفحه داشته باشد که اطلاعات آن از پایگاه داده ها قابل دسترسی است.
امروزه وب سایت های دینامیک نسبت به وب سایت های استاتیک، ارجحیت دارند چرا که به تناسب هزینه موثرتر هستند. این سایت ها بسیار با مفهوم تر و رساترند و می توانند موجبات رونق کسب کار شما را در حوزه گسترده فراهم نمایند. در زیر چند مورد از دیگر مزایای طراحی سایت حرفه ای ذکر شده است :

  • تغییر و ایجاد متن ، اطلاعات ، فیلم  و غیره  بدون نیاز به دسترسی به طراح سایت.
  • اضافه کردن صفحه وب و بخش ها آسان است.
  • مدیریت آسان و سریع سایت.
  • مدیر سایت بازدیدکنندگان را به نحو بهتری حفظ و مدیریت می کند .
  • کاربری آسان و ظاهری فریبنده.
  • بهینه سازی و بروز رسانی سریع تر.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد