چرا باید سایت داشته باشید ؟!!! اصلا داشتن سایت چه فوایدی داره !؟

شاید بپرسید چرا باید سایت داشته باشید ؟!!! اصلا داشتن سایت چه فوایدی داره !؟

                          

به دلایل زیر :    اول اینکه کلاس داره !  فرض کنید یه مشتری وقتی بهش سایتتون رو معرفی میکنید و میگید میتونه بره اونجا و محصولات شما یا نمونه کارهای شما یا مقالات شما رو ببینه چقدر تاثیر داره !؟؟؟

دوم اینکه با ایجاد یک سایت شما میتونید به کل دنیا معرفی بشید . من افرادی رو سراغ دارم که داشتن یک سایت باعث شده مثلا یه مشتری از اون سر دونیا پیدا کردن  ! یا موفق شدن یک محصول رو به استانهای دیگر کشور بفروشن .

وقتی شما سایت ندارید یعنی محدود شدید به یک شهر یا حداکثر استان ! اما وقتی سایت دارید جهانی خواهید بود .

سوم اینکه سایت از نظر رتبه و اعتبار در نزد موتورهای جستجو بمراتب بیشتر از وبلاگهاست و بازدیدهای یک سایت بیشتر از وبلاگتون خواهد بود .


دلیل چهارم : داشتن وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترسی باشد و خیلی از مشتریان بتونن از طریق سایت برای شما پیام بگزارند و یا از خدمات شما استفاده کنند.

دلیل پنجم : وب سایت یک ابزار قوی فروش هست و باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود.

دلیل ششم :با داشتن یک سایت میتونید از رقبا یک قدم جلوتر باشید . ویا اگر رقبای شما سایت دارند شما باید سایت داشته باشید .

دلیل هفتم : وقتی شما سایت دارید میتونید یک یا چند ایمیل با پسوند سایت خودتون داشته باشید و دیگر نیاز نیست از یاهو یا جیمیل ، ایمیل بگیرید . مثلا admin @ ACS.ir  که ایمیل من هست که درواقع همراه باسایت در اختیار دارم .شما هم میتونید بعد از خرید و سفارش سایت خودتون توی سایتتون ایمیل درست کنید و از شر yahoo@ و Gmail@ راحت بشید !

دلیل هشتم : باداشتن یک سایت میتونید عضو گیری کرده و به اعضای خودتون خبرنامه ارسال کنید . این باعث میشه شما مشتریان فعلی رو ازدست ندید . براحتی میتونید به بهانه مناسبتهای مختلف باسایت به مشتریان خودتون ایمیل تبریک بدید و مشتری رو مشتری خودتون نگه دارید .

دلیل نهم : میتونید علاوه بر همه اینها توی سایتتون تبلیغات دیگران رو بزنید . مثلا من توی وبلاگم تبلغات چند قطعه زمین یکی از آشنایانم رو زدم و جالب اینجاست که بعد از مدتی یکی از تهران اون تبلیغ رو دید و زمین رو خرید !

دلیل دهم : وقتی شما سایت دارید یعنی محلی برای رجوع مشتریان بصورت مجازی دارید و مشتریان میتوانند براحتی انتقادات و پیشنهادات خودشون رو الیاس ملکی به شما منتقل کنند بدون اینکه با شما رودربایستی داشته باشند و یا خجالت بکشند ! مثلا اگر یکی از کارمندان شما یا منشی شما با مشتری خوب رفتار نکند مشتری میتواند بدون آنکه شناخته شود این موضوع را از طریق سایت به شما منتقل کند .

دلیل یازدهم : چون شما سایت دارید پس یک فضا برای ذخیره عکس و فیلم  و فایلهای خوتون در اختیار دارید . مثلا میتونید بعضی فایلهای مهم که زیاد باهاشون سرکار دارید رو توی یک پوشه توی سایتتون بریزید و هروقت نیاز داشتید ازش استفاده کند . مثلا فاسل عکس سه در چهار ، یا کپی کارت ملی و شناسنامه ! و حتی پروژه و مقاله ای که قراره به استادتون تحویل بدید رو میتونید توی سایت بصورت مخفی و رمز دار ذخیره کنید و در موقع لزوم ازش استفاده کنید .

نکته آخر : هزینه یک سایت فقط طراحیش بالاست و ممکنه بین 50 هزار تا یک میلیون تومن یا بیشتر بشه . بعد از طراحی دیگه هرساله فقط تمدید فضا رو پرداخت میکنید که بین 20 تا 40 هزارتومنه . 



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد