پختن غذا با لپ تاپ

  دستگاهی که در زیر مشاهده می کنید از ادغام لپ تاپ با اجاق گاز بوجود آمده است. به جرات می توان گفت که این طرح یکی از ایده های نوین در زمینه آشپزخانه های الکترونیکی می باشد برای مطالعه قابلیت های این لپ تاپ و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب رجوع نمایید.

لپ تاپ


electrolux نامی است که شرکت سازنده بر روی این دستگاه گذاشته است، در واقع این اختراع شگرف از ترکیب یک کامپیوتر لمسی، یک تخته برای خرد کردن و یک اجاق الکتریکی ساخته شده است. چهار حلقه گرمایی برای ظروف با اندازه های مختلف وجود دارد که شما می توانید از هر چهار حلقه همزمان برای پخت سریع تر استفاده نمایید لازم به ذکر است که انتخاب این حلقه ها به صورت منفرد نیز میسر است تا در خارج از منزل با مصرف کمتر باتری بتوانید مدت زمان بیشتری ازآن استفاده نمایید. تخته آشپزی از جنس فیبر کربن می باشد تا هنگام خورد کردن مواد روی آن با مشکل مواجه نشوید. نکته دیگر در مورد این تخته جاسازی یک تیغه فولادی به صورت رنده در قسمت پایینی آن می باشد. باید دقت کنید که این تخته بر روی اجاق قرار می گیرد پس به منظور استفاده از اجاق باید آن را جدا نمایید.

اجاق لپ تاپ

اجاق لپ تاپ

لپ تاپ اجاق

بدنه کامپیوتر لمسی بکاربرده شده در Electrolux به گونه ای طراحی شده که در مقابل حرارت و یا ضربه مقاوم باشد تا به هنگام آشپزی آسیب نبیند. چیزی که electrolux را از سایر اجاق ها متمایز ساخته همین کامپیوتر لمسی است. این کامپیوتر با اتصال به اینترنت به شما کمک می کند که هنگام آشپزی به جستجو برای یافتن دستور پخت غذاهای مختلف و یا چت کردن با دوستان خود بپردازید. شما همچنین می توانید از مراحل مختلف آشپزی خود فیلمبرداری کرده و در سایت هایی نظیر Youtube به اشتراک بگذارید. این دستگاه منحصر به فرد را می توان نمونه ای از کاربرد فناوری اطلاعات در آشپزخانه ها دانست که سرآغاز فصلی نو در طراحی خانه های هوشمند بوده است.

اجاق لپ تاپ

اجاق لپ تاپ

اجاق لپ تاپ

اجاق لپ تاپ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد