کامپیوتر بدون کیس 27 اینچی جدید ایسوس معرفی شد


 کامپیوتر بدون کیس 27 اینچی جدید ایسوس معرفی شد

asus all in one pc ET2702IGTH

 

asus all in one pc ET2702IGTH

رایانه‌ کامل ایسوس ET2702IGTH با هدف افزایش کاربرد و سهولت استفاده از رایانه طراحی شده‌ و مجهز به آخرین فناوری ‌های سخت ‌افزاری و تکنیک های نوین طراحی می باشد. در این رایانه نیازی به پیکربندی قطعات سخت‌افزاری و استفاده از کابل برای ارتباط این اجزا نیست و بخش‌های مختلف رایانه در یک طراحی زیبا و مدرن کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در ادامه با معرفی این All In One همراه گجت نیوز باشید.

 

رایانه همه‌کاره (AIO) ایسوس، مدل ET2702IGTH مجهز به نمایشگر چند لمسی 27 اینچ IPS با رزولوشن  2560 در 1440 پیکسل است. این رایانه قدرتمند از پردازنده‌های نسل چهارم اینتل برای اجرای پردازش‌های حرفه‌ای استفاده می‌کند و در بخش صوتی آن فناوری سونیک مستر ایسوس با ارائه صدایی شفاف و رسا بکار رفته است. سیستم عامل ویندوز 8، درگاه تاندربولت اینتل، شبکه وایرلس پرسرعت با استاندارد 802.11ac و درگاه نسل سوم USB از دیگر ویژگی‌های پیشرفته ایسوس ET2702IGTH هستند. پردازنده‌های جدید اینتل توانایی این دستگاه در اجرای پردازش و محاسبات پیچیده را افزایش می‌دهند و قدرت بالایی در اجرای همزمان برنامه‌های مختلف دارند. در این پردازنده‌ها به مصرف انرژی بهینه و کارایی خنک و کم حرارت دستگاه توجه شده است، ضمن اینکه کارایی قابل توجهی در اجرای کاربردهای مختلف دارند.

طراحی باریک و جذاب

طراحی ساده این مدل با الهام از الگوهای هندسی اجرا شده است و خطوط مشخص و مجزا برای کاهش تداخل بصری در آن بکار رفته است. این طراحی ضخامت بدنه را کاهش داده به طوری که ضخیم‌ترین قسمت این رایانه کامل تنها 7 سانتی‌متر قطر دارد. بدنه روی یک پایه مثلثی شکل فلزی در کمترین فضای ممکن قرار ممکن قرار می‌گیرد و برای حفظ زیبایی بصری این مدل، دکمه‌های عملکرد آن در حاشیه یک نوار مشخص در پایین صفحه نمایش پنهان شده‌اند تا نمای جذاب
ET2702IGTH همچنان ساده باشد. پوشش براق نمایشگر این مدل ظاهری مدرن ایجاد کرده است و این رایانه کامل از طریق پایه‌های نگهدارنده مخصوص خود توانایی اتصال به سطوح عمودی مانند دیوار را هم دارد.

کیفیت بی‌نظیر نمایش با تصاویر واقعی

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

asus-aioپنل نمایشگر این مدل 27 اینچی است و از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل با استاندارد WQHD پشتیبانی می‌کند. این قدرت تفکیک در تصاویر توانایی نمایش دقیق جزییات در محتوای گرافیکی با وضوح Ultra HD را فراهم کرده است و لذت بیشتری در اجرای بازی‌ها و مشاهده فیلم‌های سینمایی دارد. در نمایشگر فوق شفاف رایانه همه‌کاره ET2702IGTH رنگ‌ها برای کاربردهای مختلف بازتولید می‌شوند و تجربه متفاوتی از مرور وب یا مشاهده فیلم‌ را ارائه می‌کنند. ضمن این که در این سری از ورودی پورت HDMI هم پشتیبانی می‌شود و می‌توانید تصاویر تولید شده در ابزارهای مختلف مثل کنسول‌های بازی را در نمایشگر این رایانه مشاهده کنید و آن را مانند یک صفحه نمایش جانبی برای سایر ابزارهای تصویری مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این وجود یک خروجی HDMI به معنی توانایی انتقال تصاویر به وسایلی مانند تلویزیون‌ها برای مشاهده محتوای تصویری در یک نمایشگر بزرگ است. این مدل از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند که امکاناتی مانند توسعه زاویه دید را به همراه دارد و تصاویر در زاویه گسترده 178 درجه به صورت عمودی و افقی بدون افت کیفیت قابل مشاهده هستند.

این رایانه دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند
HD 8890A با دو گیگابایت حافظه اختصاصی است که توانایی پردازش‌های گرافیکی بدون افزایش بار روی پردازنده مرکزی دستگاه را دارد.

بهره‌گیری از تکنولوژی صوتی SonicMaster

فناوری اختصاصی سونیک مستر یک تکنولوژی صوتی است که برای بهینه‌سازی صدا توسعه پیدا کرده است و نتیجه تحقیقات تیم
Golden Ear شرکت ایسوس است. پخش شفاف و رسا با ارایه دقیق‌ترین جزییات صوتی در این فناوری با پردازش حرفه‌ای صدای MAXXAUDIO ترکیب شده است. برای استفاده از این توان صوتی دو اسپیکر قدرتمند با توان پخش حجم بالای صدا نیز در رایانه کامل ET2702IGTH استفاده شده‌اند و تجربه جدیدی از پخش فیلم و موسیقی ارایه می‌کنند. برای افزایش طنین صدا به همراه این مدل، ساب‌ووفر مخصوص سونیک مستر نیز عرضه می‌شود که دارای یک محفظه تشدید صدا به حجم 580 سانتی‌متر مکعب است و مخصوص صداهایی با فرکانس پایین سیگنال صوتی طراحی شده است. این ساب‌ووفر پخش صدای باس با حجم صدای بالا را تضمین می‌کند.

ساییر قابلیت‌های ویژه

درگاه تاندربولت با پشتیبانی از انتقال دو طرفه داده‌ها 2 برابر از درگاه نسل سوم
USB‌ و 20 برابر از درگاه نسل دوم سریع‌تر است و سرعت آن به 10 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. این درگاه زمان انتقال اطلاعات را کاهش می‌دهد و از طریق آن می‌توانند با کمک یک رابط به درگاه ‌هایی مانند DisplayPort و DVI‌ متصل شد ضمن اینکه امکان اتصال دو دستگاه به یک پورت نیز وجود دارد و در این حالت هم هر دو دستگاه با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه اجرا می‌شوند. استاندارد 802.11ac با سرعت انتقال 867 مگابیت بر ثانیه 3 برابر سریع‌تر از نسخه قبلی در شبکه‌های وایرلس با استاندارد 802.11n است. همچنین بلوتوث نسل 4 هم تکمیل کننده پورت های ارتباطی این دستگاه می باشد.

منبع :http://gadgetnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد